Bryllup

Helaftens-bryllupspakke

BRYLLUPSPAKKEN INDEHOLDER FØLGENDE:

  • Aperitif med små salte snacks serveret ude, hvis vejret tillader det
  • 3-retters Bryllupsmiddag
  • Udvalgte vine ad libitum til middagen
  • Kaffe og te med sødt
  • Natmad

HELAFTENS-BRYLLUPSPAKKEN À KR. 998,- PR. PERSON

Helaftens-Bryllupspakken starter kl. 17 og slutter kl. 02.00.
Herefter tillægges kr. 750,- pr. tjener pr. påbegyndt time til festen slutter.

Den store bryllupspakke

Pakken indeholder følgende:

  • Receptionen i særskilt lokale eller udendørs
  • Eftermiddagskaffe/te, vinbuffet med mousserende & hvidvin samt snacks
  • Bryllupskage overtrukket med marcipan og fyld af mousse på f.eks. årstidens bær
  • Aftenarrangementet i eget festlokale
  • 3-retters årstidsmenu
  • Vine ad libitum til middagen fra vores velassorterede vinkælder
  • Kaffe/te med sødt
  • Bar med øl, vand og vin til kl. 2.00
  • Natmad

VED MINIMUM 40 GÆSTER INKLUDERER BRYLLUPSPAKKEN DESUDEN:

  • Gratis overnatning for brudeparret på bryllupsnatten
  • Gratis weekendophold en fredag til lørdag for brudepar, hvor smagning af vin & mad afrundes med selskabsmøde hvor detaljerne aftales.

BRYLLUPSPAKKEN – STOR À KR. 1.450,- PR. PERSON

Bryllupspakken starter kl. 15 og slutter kl. 02.00.
Herefter tillægges kr. 750,- pr. tjener pr. påbegyndt time til festen slutter.

Tilkøb
  • Vielse i krohaven m. opstilling 2000,-
  • Øl og sodavand til receptionen (pr. forbrug)
  • Trekantsandwich til receptionen 55,- pr. person
  • Ekstra gæster til reception 350,- pr. person
  • Spiritus (standard sortiment)
    På buffet 525,- pr. flaske
    Bemandet bar 750,- pr. flaske
  • Avec fra 65,-
  • Runde borde 250,- pr. stk.
  • Fælles morgenmad i eget lokale.
    Boende gæster 45,-
    Gæster udefra 185,-
Generel information

Depositum
En gensidig bekræftelse på bestillingen. Reservationen er først gældende, når depositummet er indbetalt og registreret. Dette beløb modregnes den endelige regning. Ved afbud 4 måneder inden arrangementet, tilbagebetales dette beløb ikke. 

Blomster
Kan bestilles ved Violen i Odder, eller medbringes selv. Blomster som I ønsker at tage med hjem, skal være fjernet senest kl. 10.00 dagen efter.

Æresport
Kan sættes op på dagen, på døren ind til lokalet. Skal være fjernet senest kl. 10.00 dagen efter

Ekstra rengøring
Konfetti & ris frabedes. Tillæg for ekstra rengøring.

Fyrværkeri
Kun ifølge aftale, og med indhentning af lovpligtige tilladelser.

Lokaleleje
• Selskaber under 20 personer: 2000,-
• Selskaber over 20 personer: Gratis
Ved booking af vores Brasseri er der et leje på 9000,- (medmindre andet er aftalt)

Lokaleleje ved ekstra lokale
• Margrethesalen (50-100): 5000,-
• Mellemsalen (30-65): 4000,-
• Rokokostuen (20-35): 4000,-
• Krostuen (20-40): 4000,-
• Fjordstuen (20-30): 4000,-

Tag gerne kontakt ved forespørgsler eller spørgsmål på telefon nummer 86932444 eller mail norsminde@norsminde-kro.dk, ved aftale fremvises vores lokaler.
En gensidig bekræftelse på bestillingen. Reservationen er først gældende, når depositummet er indbetalt og registreret. Dette beløb modregnes den endelige regning. Ved afbud 4 måneder inden arrangementet, tilbagebetales dette beløb ikke.